Beatles, slutties and criminal records - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van Marijn - WaarBenJij.nu Beatles, slutties and criminal records - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van Marijn - WaarBenJij.nu

Beatles, slutties and criminal records

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

26 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Walsall


Hallodiee! Een update!

Liverpool dit weekend was leuk! Op de grote kaart lijkt de afstand tussen Birmingham en Liverpool toch veel groter dan je eigenlijk denkt wanneer je in de trein zit! Aangekomen in Liverpool werden we opgehaald door Nadia en zijn we de stad doorgelopen. Meteen richting de Cavarn Club en de andere must-sees van de Beatles gegaan en natuurlijk, als toerist zijnde, als een malle foto’s gemaakt.

’S Avonds was er een feestje in het internationale studentencomplex van Nadia en daarna zijn het nachtleven gaan verkennen in Liverpool. Je kijkt echt je ogen uit… niet omdat de clubs nou zo bijzonder zijn, maar om de meisjes… Echt waar: met -2 graden onder nul lopen er doldwaze dronken sletjes (sorry.. kan er niks anders van maken) op stelten in te korte jurkjes ZONDER JAS AAN over straat. Het stuk lichaam dat bedekt is met kleding is van net boven de borsten tot net maar dan ook NET onder de poes, ehm… jeweetwel. Echt belachelijk.. vervolgens lopen ze zich gewoon bijna dood onder een taxi door de drank.. en weten ze echt niet meer waar ze zijn. En ik overdrijf niet, zo liepen ze er allemaal bij… dat was dus een hele ervaring ;)


Zondags zijn we nog wezen winkelen in Liverpool en heb ik veel te enthousiast al een bikini gekocht voor de zomer, die nog even duurt. Maar goed, die is dus binnen en ik ben er blij mee =) I liked Liverpool a lot, maar we hebben verder niet echt veel speciaals van de stad zelf gezien. Reden om nog een keer terug te gaan dus ;)


Deze week en vooral vandaag ben ik bezig geweest met regelen en nog eens regelen. Huiswerk,telefoontjes met de bank over een nieuwe creditcard, en naar school geweest om een verklaring van goed gedrag aan te vragen. Ik heb er al een uit NL, maar die is hier niet geldig. Ik heb er één nodig omdat ik in Maart bezoekjes wil brengen aan een basisschool! Ik ga mee met een student die aan die school lesgeeft, en ondanks dat ik zelf geen les ga geven en alleen kom kijken, heb ik een bewijsstuk nodig dat ik niet in het criminele circuit rondhang. Ze zijn daar in Engeland suuuper streng in, aangezien er in het verleden kleuters zijn omgelegd door conciërges etc..Gezellig!
Dus heb ik vandaag zo’n certificaat aangevraagd en daarvoor een hele papierwinkel ingevuld. Ik ben altijd als de dood dat ik wat verkeerds invul, en heb het formulier dan ook goed doorgelezen voor hem in te leveren. Nu kan het nog 6 weken duren voor dat alles rond is…

Ondertussen zit ik hier nu al bijna drie weken, en ik ben echt bang dat ik tijd tekort zal hebben! Ik heb nog zoveel plannen en geniet er echt van! Ik vind het super leuk om tripjes te regelen en die dan natuurlijk ook zelf te doen. Volgende week dinsdag staat Chester (een oud-romeins plaatsje, helemaal ommuurd) op het programma, samen met Boris en Fenna die op bezoek komen. Volgende week vrijdag komen mijn ouders en Jasper, die natuurlijk ook wel het één en ander willen zien! U zegt het maar, ik regel ! ;) And I’ll keep you at the hight!





  • 26 Januari 2011 - 16:53

    Priscilla:

    Hahaha regel dan ook maar alvast een tripje naar Caerleon xD Jos en ik vertrekken 18 feb pas en krijgen dan pas een rooster.... maaar dat maakt niet uit xD haha leuk om te horen dat je t naar je zin hebt! En dat van die bikini is niet erg toch?:P Ik heb er afgelopen weekend ook 1 gekocht xD

  • 26 Januari 2011 - 16:57

    Maarten!:

    Lief!

    Ze zijn nu zeker achterdochtig met die Nederlanders in Engeland ;)

    Maar in maart kun je nog wel een keer langs Liverpool, kan ik mee ofcourse! :D

    Spreek je snel op Skype en sms!

    Keep them posted!

  • 26 Januari 2011 - 17:16

    Tim:

    Hey Mijm,

    Leuk om te lezen. Hoogstwaarschijnlijk ga ik datzelfde soort type meisjes vanavond ook zien rond dwarrelen over straat! Ben benieuwd of ik je mening ga delen. Zitten er in jouw omgeving ook veel buitenlandse studenten of ben je meer omringd door echte Britten?


  • 26 Januari 2011 - 18:21

    MarTinus & Maire:

    Hey M'rijntje,

    'n Mooi stukje tekst over de dingen die je mee hebt gemaakt :D Hahaha, wat drank allemaal wel niet doet met dames (& heren)! De jeugd lust daar dus wel 'n borrel of veel :P Liverpool is dus absoluut de moeite waard? Wel lastig dat er nog 'n hoop geregel plaats moet vinden, maar dat komt vast en zeker wel goed ;) Heel veel plezier nog daar, geniet ervan!

    Groetjes,
    Maire & Tinus

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 19:09

    Ruud:

    Zozo dat klinkt goed, misschien een bestemming voor mij;) lol

  • 26 Januari 2011 - 20:33

    Ursula:

    Heeee Marijn,
    wat een leuke verhalen, nu al weer 3 weken daar !!!!
    Geniet ervan, hier gaat gewoon alles z'n gangetje.
    Wens je voor volgende week een leuke tijd met je ouders en Jasper, liefs en groetjes.

  • 26 Januari 2011 - 22:34

    Lois & Jort:

    Haha geweldig he die Engelse Chicks... In New Castle was het ook hetzelfde liedje, liep ik daar gezellig met mams!!!

    Wij willen heel graag van 24/25 feb tot 27/28 feb komen. Met welke maatschappij ben jij gevlogen?? En heb je tips voor een leuk (lees: cheap) hotel?!?!?

    Dikke Kussss

  • 27 Januari 2011 - 09:19

    Lisette Klein Gunnewiek:

    Heee hallie hallo hallootjes!!

    Wat ontzettend leuk wat je allemaal meemaakt!!:D En dat je lekker bezoek krijgt!!! Ik ben jaloers!! :D Zegt ze wat van mij en mijn tripjes, je gaat zelf ook allemaal ontzettend gave dingen doen:D Leukleuk!! Ga zo door en geniet ervan!!! Heeeeel veeeeeel plezier!!

    Dikke kussssss

  • 27 Januari 2011 - 09:57

    Anneloes:

    Marijn!

    Wat fijn dat je nu echt aan het genieten bent!
    Veel plezier met je ouders en Sjappa!
    Voor mij komt het nu ook lekker dichtbij: heb hetzelfde als jou.. Laat nu maar komen haha;)!

    Geniet lekker daar!

    Liefs, Anneloes

  • 27 Januari 2011 - 09:57

    Anneloes:

    Marijn!

    Wat fijn dat je nu echt aan het genieten bent!
    Veel plezier met je ouders en Sjappa!
    Voor mij komt het nu ook lekker dichtbij: heb hetzelfde als jou.. Laat nu maar komen haha;)!

    Geniet lekker daar!

    Liefs, Anneloes

  • 27 Januari 2011 - 09:57

    Anneloes:

    Marijn!

    Wat fijn dat je nu echt aan het genieten bent!
    Veel plezier met je ouders en Sjappa!
    Voor mij komt het nu ook lekker dichtbij: heb hetzelfde als jou.. Laat nu maar komen haha;)!

    Geniet lekker daar!

    Liefs, Anneloes

  • 27 Januari 2011 - 12:25

    Mianne,:

    Hee Marijn !!

    Ik hoor het je zo allemaal zeggen over die geweldig leuke meisjes in Liverpool!!ahum...
    Fijn dat je het leuk vindt allemaal, en ga door met schrijven, want dat is erg leuk om te lezen!

    liefs Mianne en fam.

  • 27 Januari 2011 - 14:01

    Merel:

    Heee Marijntjeee!!

    was super leuk allemaal :D Fijn dat je het daar naar je zin hebt!

    hahaha, vreselijk die sletjes.. ik vind ze hier in Nederland soms al hoerig, haahah!!!
    Maar in Engeland heb je toch ook een speciale ambulance die 's nachts rond rijdt om dronken mensen op te pikken? Dat heb ik een keer op tv gezien. En die mensen moeten daar echt iedere keer heel erg veel mensen van straat plukken. Wat een grapjassen.

    nou, nog heel veel plezier daar :D
    Vermaak oe :P

    Kus kus je nichie

  • 31 Januari 2011 - 17:34

    Fanne:

    Ah Marijn,
    Jij kan dingen echt geniaal, maar dan ook echt geniaal omschrijven.. Lach me echt helemaal kapot.. En wij maar denken dat er hier van die sletjes rondlopen hahah..

    Ben echt heel erg benieuwd naar je volgende reisverslag..
    Veel plezier met je mams, paps en jasper volgend weekend..:D:D

    Liefs uit de lagelanden.

  • 31 Januari 2011 - 17:35

    Nog Een Keer Fanne:

    pssst... Wel snel foto's plaatsen ja :D..!!! Zeer benieuwd

  • 02 Februari 2011 - 23:25

    Erno En Gerrie:

    Hoi Marijn,
    Fijn dat je het zo naar de zin hebt zo ver over zee. Zorg zelf wel dat je een warm schots rokje tot over de knieen en een lange warme jas aantrekt als je uitgaat. We willen je wel gezond terug. Veel plezier het komende weekend (en de weken erna) zorg dat je met veel leuke verhalen terugkomt. go against it on and make something from it

    groetjes ErGer
    Worse? who the**** is?

  • 03 Februari 2011 - 13:18

    Jan Linders:

    Hi Marijn,

    Finally found some time to read some student blogs. You don't seem to like British public transport but otherwise you really seem to enjoy yourself! Just read your first "column" in Sensor, "hartstikke leuk" , keep up the good work! Waiting to read new adventures, enjoy, take care,
    Jan

  • 03 Februari 2011 - 21:31

    Ans Te Kulve:

    Ha Marijn, fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt!! Ik geniet van je verhalen, je hebt talent om te schrijven!! Fijne dagen gewenst met je ouders en Jasper, maak er wat leuks van en geniet met elkaar.
    Lieve groetjes, Ans te Kulve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Walsall

Birmingham

Recente Reisverslagen:

16 April 2011

Back home again

29 Maart 2011

Miss Marijn in Oxford, Stratford en op Lozells

05 Maart 2011

Paardenpoep, rare Romeinen en Stonehenge

20 Februari 2011

Bah, geen school meer!

08 Februari 2011

1 Month in England
Marijn

Actief sinds 28 Nov. 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 15823

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 15 April 2011

Birmingham

Landen bezocht: