Nog zes weken voor vertrek! - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu Nog zes weken voor vertrek! - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu

Nog zes weken voor vertrek!

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

28 November 2010 | Nederland, Eibergen

Oh-oh.. het komt steeds dichterbij! Over zes weken ben ik gearriveerd in Engeland...!!

Rond 8 januari vertrek ik naar Birmingham (UK) om daar drie maanden te studenteren aan de University! (jaa, jaa.. een wannabe-English student!) Drie maanden volg ik daar de Teacher Training Course, second year, wat eigenlijk gelijk staat aan het tweede jaar van de Pabo. Geen middelbareschool snotneuzen dus om te terroriseren, maar lieve kleine kindjes. Of ik die ook echt zelf ga lesgeven is de vraag...

De University of Birmingham kan ons een maar een studie programma aanbieden van drie maanden, vandaar dat ik een kortere tijd weg ben dan klasgenoten (waarvan sommige wel 5 maanden gaan). In die maanden heb ik les, en daarna pas volgt de praktijk voor de studenten van de opleiding: lesgeven op basisscholen. De University laat de keus aan mij of ik dat nog een paar weken wil meemaken! Erg cool...! Maar wat ik doe, zie ik tegen die tijd wel! Misschien ga ik liever voor nog een tijdje Engeland verkennen...

Op dit moment heb ik nog niet alle zin in de reis, en dat komt door meerdere dingen.. Geregel geregel geregel, geldzaken, en natuurlijk zie ik op tegen het afscheid nemen! Ben nog nooit zo lang van huis geweest! Maar aan de andere kant heb ik er weer super veel zin in, en zie ik het als een uitdaging om daar te 'overleven', interessante plaatsen en delen van Engeland te verkennen (ik heb wel een lijst met must-see en must-do dingetjes en dangetjes), mijn Engels zo te verbeteren dat je je kapot schrikt als je me hoort, en om terug te komen met mooie/spannende/gekke verhalen!

De komende weken ga ik verder met dromen/regelen/zenuwachtigmaken/afscheidnemen en vooral genieten van nu en het vooruitzicht om naar Birmingham te gaan!

SPANNEND!


  • 28 November 2010 - 19:52

    Anny:

    Yeeeeeeuy! Spannend gek!

  • 30 November 2010 - 15:39

    Cilla:

    Yeah! Komt goed meis!!!:D xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eibergen

Birmingham

Recente Reisverslagen:

16 April 2011

Back home again

29 Maart 2011

Miss Marijn in Oxford, Stratford en op Lozells

05 Maart 2011

Paardenpoep, rare Romeinen en Stonehenge

20 Februari 2011

Bah, geen school meer!

08 Februari 2011

1 Month in England
Marijn

Actief sinds 28 Nov. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 15852

Voorgaande reizen:

08 Januari 2011 - 15 April 2011

Birmingham

Landen bezocht: